Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 21
Pokaż wszystkie komentarzePodczas awaryjnego hamowania nie ma opcji zmiany toru jazdy, z abs-em jest trudno a co dopiero bez. Przednie koło poleciało i gleba była.
OdpowiedzDokładnie; skręcił - nacisnął na heble z całej siły, przednie koło dostało uślizgu i gleba, a nie żadne "położyłem motocykl". Takie bajki z kładzeniem to zostawcie dla dzieci.
OdpowiedzDokładnie tak było - motocyklista zadziałał odruchowo bo sytuacja go zaskoczyła..... Najpierw skręcił potem heble na całego - musiała być gleba i się mu i innym!!! ostatecznie udało - nie było to żadne celowe położenie motocykla bo celowo to by zrobił tylnym hamulcem... Malo kto ćwiczy awaryjne hamowanie i mało kto wierzy że byłby w stanie to odhamować na suchym i na wprost bo jednak to trochę loteria do samego końca takiego hamowania - w tym konkretnym przypadku szansa była prawym pasem
Odpowiedz